کلام اهل البیت علیهم السلام

آداب زندگی شیعی در کلام نورانی اهل البیت علیهم السلام

کلام اهل البیت علیهم السلام

آداب زندگی شیعی در کلام نورانی اهل البیت علیهم السلام

آداب زندگی شیعی در کلام اهل البیت علیهم السلام

آشنایی با طب الائمه در ابواب مختلف

آشنایی با آدب و سنن و دعا و اعمال عبادی و اخلاقی در طول شبانه روز


  • ۰
  • ۰

#امیر_کلام 


▪️《گوشه ای از درد دل امیرالمومنین علیه السلام با رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم به هنگام دفن حضرت زهرا سلام الله علیها》

◾️سلام بر تو ای رسول خدا

سلامی از طرف من و دخترت که هم اکنون در جوارت فرود آمده و شتابان به شما رسیده است.

یا رسول الله!

صبر و بردباری من با از دست دادن فاطمه کم شده،

و توان خویشتن داری ندارم،

امّا برای من که سختی جدایی تو را دیده

و سنگینی مصیبت تو را کشیدم،

شکیبایی ممکن است.....


امانتی که به من سپرده بودی 

برگردانده شد

و به صاحبش رسید،

از این پس اندوه من جاودانه،

و شبهایم، شب زنده داری است..... 


به زودی دخترت تو را آگاه خواهد ساخت که امّت تو چگونه در ستمکاری بر او اجتماع کردند،

از فاطمه بپرس‌،

و احوال اندوهناک ما را از او خبر گیر ،

که هنوز روزگاری سپری نشده،

و یاد تو فراموش نگشته است.

سلام من به هر دوی شما.....

********************

خطبه۲۰۲نهج البلاغه

 کانال نهج البلاغه nahj135@

  • ۹۵/۱۱/۲۴
  • عبدالصاحب کاشانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی