کلام اهل البیت علیهم السلام

آداب زندگی شیعی در کلام نورانی اهل البیت علیهم السلام

کلام اهل البیت علیهم السلام

آداب زندگی شیعی در کلام نورانی اهل البیت علیهم السلام

آداب زندگی شیعی در کلام اهل البیت علیهم السلام

آشنایی با طب الائمه در ابواب مختلف

آشنایی با آدب و سنن و دعا و اعمال عبادی و اخلاقی در طول شبانه روز


  • ۰
  • ۰

بوسیدن کودک

کلام اهل البیت علیهم السلام:

#کلامکم_نور

#حدیث_روز

@nourany

🔰👈کلام اهل البیت علیهم السلام👉🔰


 پیامبر خدا صلی الله علیه و آله : 

 چون دختر شش ساله شد او را مبوس 

و پسر نیز چون از هفت سالگى گذشت ، زن را نبوسد . 

  📚مکارم الأخلاق ج 1 ص 479 

---🔺🔻🔰🔰🔺🔻---

پیامبر خدا صلی الله علیه و آله :  

بسترهاى پسر و پسر 

پسر و دختر 

و دختر و دختر

 را از ده سالگى از هم جدا کنید .  

کتاب من لا یحضره الفقیه : ج 3 ص 436 ح 4509   


@nourany

🔰کانال علم و موفقیت

به کانال تلگرام بپیوندید: nourany@

https://telegram.me/joinchat/A7bH0jvXZl44g200O3UDCA

 #کپی_نشر_با_لینک 🌸

  • ۹۵/۰۵/۱۴
  • عبدالصاحب کاشانی

نظرات (۱)

  • کارشناس پارت
  • عبدالصاحب کاشانی درود... مطلب بوسیدن کودک شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود. من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم
    پاسخ:
    سلام بزرگوار.چشم  ان شاا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی